WATER in Giethoorn
StalletjeMarrie2015-1

Stichting WATER in Giethoorn

Eén van onze bestuursleden woont aan een fietsroute rond Giethoorn. Een mooie gelegenheid om in actie te komen.giethoorn 1

Zij richtten een stalletje langs de weg in, waarin het eerste jaar sierappeltjes werden verkocht.

giethoorn 3

In 2011 werd het assortiment uitgebreid met flesjes WATER met een kaartje met informatie over Stichting WATER. Ook werden potjes zelfgemaakte jam aangeboden aan passerende fietsers. In het najaar kwamen de sierappeltjes er weer bij.
Naast een mooie opbrengst leverde deze actie ook enkele goede gesprekken op over het werk dat we in Ethiopië steunen.

In 2015 ziet het assortiment er weer anders uit. Jammer genoeg zijn de flesjes water van het merk WATER niet meer te krijgen. Nu is er heerlijk braambozen-sap te koop en uitstekende jam van dezelfde vrucht. Marrie was erg tevreden over de verkopen in 2015 en over de vele gesprekken die er ontstonden.

Het spandoek van Stichting WATER is gemaakt en beschikbaar gesteld door een goede buur in Huizen. Wij kunnen hier heel lang gebruik van maken.

StalletjeMarrie2015

giethoorn 9

giethoorn 8

klant bij winkel van marrie